کاربر گرامی، با توجه به اینکه تمامی خدمات ارائه شده در وب‌سایت مجموعه رووفون تابع قوانین طرح شده در این بخش است، مطالعه آن پیش از استفاده ازخدمات الزامی بوده و ثبت‌نام در این مجموعه به منزله پذیرش این شرایط و قبول کلیه قوانین از طرف شما خواهد بود.
گفتنی است شرکت ما تعهد دارد تا حریم شخصی کاربر خود را حفظ کرده و در همین مسیر تمام تلاش خود جهت امن‌تر و راحت‌تر شدن استفاده از سایت را در نظر بگیرد. قوانین مندرج در این سایت ممکن است در طول زمان تغییر کند، این تغییرات در همین صفحه درج و بروز رسانی می شود و آگاهی از این تغییرات به عهده کاربر می باشد.

ضوابط و تعهدات سایت :
  1.  تمام مسئولیت‌های مربوط به محتوایی که در وب‌سایت قرار دارد شامل تصاویر، محتوای متنی، قیمت محصولات و هر نوع محتوای دیگری را بر عهده گرفته و هرگونه تخلف از قوانین جاری کشور را مستقیما و شخصا پاسخگو خواهد بود.
  2.  مسئولیت ارسال محصولاتی که هزینه آنها پرداخت شده است، سالم بودن محصول در زمان ارسال کالا، تشخیص اصالت کالا و تطابق کیفیت محصول با تصاویر موجود در سایت، توضیح و توصیفی که در مورد محصولات نوشته می‌شود را بر عهده میگیرد.
  3.  کیفیت محصولات موجود، قبل از قرارگیری در سایت توسط تیم متخصص شرکت رووفون کارشناسی خواهد شد.
  4.  در صورت عودت دادن، مرجوع نمودن و یا تعویض کالای خریداری شده، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.
قوانین و ضوابط کاربران:

کاربران توجه داشته باشند که باید هنگام سفارش کالا، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. همچنین آدرس ارسالی کالا باید دقیق و درست وارد شود. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص و یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود .

شیوه های ارسال سفارش:
  •  ارسال محصولات به مقصد استان‌ها، شهرها و روستاها از طریق باربری‌های معتبر به‌صورت پیش کرایه انجام می‌شود و هزینه حمل از باربری به عهده مشتری است.
  •  زمان ارسال کالا به مقصد استان‌های تهران و البرز تا 24ساعت و برای سایر استان‌های کشور تا یک هفته متغیر بوده و لازم به ذکر است که مدت زمان اعلام شده تقریبی است.
  •  در صورت نیاز مشتری جهت ارسال کالا به خارج کشور،‌ هزینه و زمان ارسال سفارش با توجه به کشور مقصد از طریق همکاران بخش پشتیبانی رووفون به اطلاع مشتری خواهد رسید.
قوانین و شیوه های بازگشت کالا :

«رووفون» با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین سهولت خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت است. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت، کنترل شده و در صورت تضمین استانداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد.
با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شوید.

  • ارجاع و یا تعویض کالا با توجه به دلایل زیر امکان‌پذیر است:
    -وجود نقص در کالای خریداری شده
    -مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در هنگام ثبت سفارش
    -آسیب‌دیدگی در زمان حمل و نقل
  •  مشتریان گرامی فراموش نکنید هنگام مرجوع کردن کالا ، لازم است فاکتور خرید (که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز همراه کالا ضمیمه شود.

با خیال راحت از ما خرید کنید