کاربر گرامی، با توجه به اینکه تمامی خدمات ارائه شده در وبسایت مجموعه رووفون تابع قوانین طرح شده در این بخش است، مطالعه آن پیش از استفاده ازخدمات الزامی بوده و ثبتنام در این مجموعه به منزله پذیرش این شرایط و قبول کلیه قوانین از طرف شما خواهد بود.
گفتنی است شرکت ما تعهد دارد تا حریم شخصی کاربر خود را حفظ کرده و در همین مسیر تمام تلاش خود جهت امنتر و راحتتر شدن استفاده از سایت را در نظر بگیرد. قوانین مندرج در این سایت ممکن است در طول زمان تغییر کند، این تغییرات در همین صفحه درج و بروز رسانی می شود و آگاهی از این تغییرات به عهده کاربر می باشد.
ضوابط و تعهدات سایت :
- تمام مسئولیتهای مربوط به محتوایی که در وبسایت قرار دارد شامل تصاویر، محتوای متنی، قیمت محصولات و هر نوع محتوای دیگری را بر عهده گرفته و هرگونه تخلف از قوانین جاری کشور را مستقیما و شخصا پاسخگو خواهد بود.
- مسئولیت ارسال محصولاتی که هزینه آنها پرداخت شده است، سالم بودن محصول در زمان ارسال کالا، تشخیص اصالت کالا و تطابق کیفیت محصول با تصاویر موجود در سایت، توضیح و توصیفی که در مورد محصولات نوشته میشود را بر عهده میگیرد.
- کیفیت محصولات موجود، قبل از قرارگیری در سایت توسط تیم متخصص شرکت رووفون کارشناسی خواهد شد.
- در صورت عودت دادن، مرجوع نمودن و یا تعویض کالای خریداری شده، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.
قوانین و ضوابط کاربران:
کاربران توجه داشته باشند که باید هنگام سفارش کالا، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. همچنین آدرس ارسالی کالا باید دقیق و درست وارد شود. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص و یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود .
شیوه های ارسال سفارش:
- ارسال محصولات به مقصد استانها، شهرها و روستاها از طریق باربریهای معتبر بهصورت پیش کرایه انجام میشود و هزینه حمل از باربری به عهده مشتری است.
- زمان ارسال کالا به مقصد استانهای تهران و البرز تا 24ساعت و برای سایر استانهای کشور تا یک هفته متغیر بوده و لازم به ذکر است که مدت زمان اعلام شده تقریبی است.
- در صورت نیاز مشتری جهت ارسال کالا به خارج کشور، هزینه و زمان ارسال سفارش با توجه به کشور مقصد از طریق همکاران بخش پشتیبانی رووفون به اطلاع مشتری خواهد رسید.
قوانین و شیوه های بازگشت کالا :
«رووفون» با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین سهولت خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت است. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت، کنترل شده و در صورت تضمین استانداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد.
با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شوید.
- ارجاع و یا تعویض کالا با توجه به دلایل زیر امکانپذیر است:
-وجود نقص در کالای خریداری شده
-مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در هنگام ثبت سفارش
-آسیبدیدگی در زمان حمل و نقل - مشتریان گرامی فراموش نکنید هنگام مرجوع کردن کالا ، لازم است فاکتور خرید (که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز همراه کالا ضمیمه شود.